gratis concert (2)

Net terug van de Handelsbeurs, ik was er nooit eerder geweest. Bob Mould gaan zien, dankzij gratis tickets. Bijna was ik alleen gegaan omda...

Net terug van de Handelsbeurs, ik was er nooit eerder geweest. Bob Mould gaan zien, dankzij gratis tickets. Bijna was ik alleen gegaan omdat persoon 1 andere plannen had, persoon 2 maar matig enthousiast was "als je niemand anders vind, wil k wel mee", persoon 3 was dan weer wel enthousiast. Ik moest het zelfs niet vragen, hij had het hier al gelezen. Hij vond een vorige cd enorm goed maar dacht wel dat het niet mijn stijl zou zijn. Vanmorgen voelde hij zich te ziek. Gelukkig zijn er nog mensen zonder plannen op zondagavond en best bereid om mee te gaan naar een optreden van een "onbekende" groep. Ja, door sommigen zal het wel als cultuurbarbarij beschouwd worden, maar mij was Bob Mould of Hüsker Dü of Sugar onbekend. Hij voelde zich een beetje down vanavond, misschien de koude of zondagavond. De muziek beviel me wel, het deed me ook aan iets denken en bij het eerste bisnummer wist ik het. If I can change your mind, then no one wil...

Het deed me vooral verlangen naar de zomerfestivals. Nog 3 maanden en 8 dagen ofzo en dan is het eindelijk weer zo ver in mijn hometown. De eerste namen voor Werchter worden gelanceerd in het roddelcircuit, ja, de koude zal niet blijven duren...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ah, Labadoux ... wie weet kom ik er dit jaar weer de cd-stand van folkcorner Den Appel bevolken.

    Het is bij mij weer een paar jaar geleden ondertussen.

    BeantwoordenVerwijderen