links

Beetje bij beetje zal het me wel lukken, voorlopig heb ik nog geen hulp gevraagd aan informatica-exen, en toch is het me al gelukt om twee l...

Beetje bij beetje zal het me wel lukken, voorlopig heb ik nog geen hulp gevraagd aan informatica-exen, en toch is het me al gelukt om twee linken in de zijkolom aan te brengen, goed he? **

Een link naar gentblogt, kan het anders? Zonder hen zou ik hier nu waarschijnlijk niet aan het typen zijn...

Een link naar de boekentoren,ik geef toe het is een beetje incest (gentblogt-boekentoren), maar vijf jaar kotleven aan de voet van deze toren vergeet men niet zomaar. Vanuit mijn raam zag ik zelfs niet eens de zo kenmerkende groene bovenste verdieping, maar wanneer op zondagavond de trein Gent naderde begroette de toren me, kon ik niet wachten tot de week begon.

Vijf jaar geleden, toen ik naar het galabal van mijn studentenclub geweest was, ik werkte toen nog maar net, haalde ik een oud-praeses in op de hoek van de Sint-Pietersnieuwstraat en de Rozier. Hij verrast, had ik niet al veel vroeger een bus genomen? We kusten elkaar, terwijl de vensters van de bovenste verdieping van de boekentoren rood, blauw, groen,... alle kleuren van de regenboog werden. Niet de drank, niet de passie,... maar een speciale week voor archies*. Zou niemand daar foto's van hebben voor de boekentorenblog?



Update: deze blog gaat ook op zoek naar foto's en anecdotes. De mijne met de boekentoren in alle kleuren vind je hier.

* studenten architectuur
** 20/01: dankzij T. is het ondertussen gelukt om ook de links rechtstreeks in de tekst te krijgen

You Might Also Like

1 reacties

  1. Patricia, je bent echt fantastisch ook als collega!:-)

    BeantwoordenVerwijderen