Vakantie

De meeste mensen dromen van zon bij vakantie, ik heb nogal eens een voorkeur voor het koude noorden. Op de foto, Talinn op pasen vorig jaar,...

De meeste mensen dromen van zon bij vakantie, ik heb nogal eens een voorkeur voor het koude noorden. Op de foto, Talinn op pasen vorig jaar, de Baltische Zee is langzaam aan het ontdooien, de zwaantjes profiteren van het beschikbare zoete water.


Talinn  Posted by Picasa

Daarstraks ben ik in de Vooruit naar Iqaluit van Berlin gaan kijken. Iqaluit is sinds 1999 de hoofdstad van Nunavut, het land van de Inuit, een stuk territorium afgestaan door Canada. Een mij onbekend stukje actualiteit. De "voorstelling", ik heb moeite om het geschikte woord te vinden, is een combinatie van theater, een live-verbinding met een echte Inuit (!!) en een documentaire. Ik vond het niet mis.

You Might Also Like

0 reacties