Fly butterfly... up up to the sky...

27 werd vakkundig uitgezwaaid: vrijdag gezellig etentje bij de Siciliaan, nog een paar glazen in een café waar ik nog nooit geweest was (sch...

27 werd vakkundig uitgezwaaid: vrijdag gezellig etentje bij de Siciliaan, nog een paar glazen in een café waar ik nog nooit geweest was (schande), het werd laat en 's morgens veel te vroeg maar ik werd in Ingelcity verwacht voor het middageten. Zaterdag meer van dat: Saint Amour werd gelukkig geen sadomasochisme, geen depri-bui om wat ik mis maar mondhoeken omhoog bij de gedachte dat ik nu ten minste geen ikea-discussies heb. Om van alle bedrogen bedriegers maar te zwijgen, liefde is niet altijd zo fantastisch en dat weten ze ook op de "jaarlijkse vrijpartij tussen de liefde en de letteren". Daarna voluit het nachtleven in gedoken. Ik keek er al een paar dagen naar uit en het was lang geleden: de binnenkant van de Vooruit met poplife in neon-letters...
Fly butterfly, up up to the sky... Ze moesten het mij geen twee keer zeggen. Mix van jaren 80 en actuele muziek geserveerd met een sausje van beats. Dansen tot het ochtendgloren zat er niet echt in maar stil heb ik zeker niet gestaan. Al bij het binnenkomen van de zaal, lonkte een lichtgevend podium in het midden van de zaal en na de demonstratie van een Aziatische gevechtsport, hield weinig mij nog tegen om eens lekker uit de bol gaan op tegels die veranderen van kleur, blauw, roze, groen,...up up to the sky

Het beetje sneeuw heeft me het ideale excuus om me lekker voor de lichtbak te installeren, een vergeten videocassette af te spelen, en light stuff te serveren. Eind jaren 70 was het ook zo'n weer in deze periode naar het schijnt, ik ben dat dan maar direct eens komen controleren :-)

You Might Also Like

0 reacties