kwaad?

Ik was dus kwaad daarstraks, vraag niet waarom, lijkt me moeilijk dat het enkel omwille van die mail was, maar toch... Ben ook bij de tanda...

Ik was dus kwaad daarstraks, vraag niet waarom, lijkt me moeilijk dat het enkel omwille van die mail was, maar toch... Ben ook bij de tandarts geweest om gaatjes te laten vullen in twee verschillende tanden. Ze heeft me een grote dosis verdoving gegeven en ik voel het nu nog wel een beetje, meer dan negen uur later, maar het is een absolute schat. Ze verontschuldigt zich wanneer het pijn gaat doen, is extra bezorgd omdat ze weet dat ik het niet zo voor tandartsen heb en heeft me super veel uitleg. "Ik ga nu de zijkanten gladmaken, nog effen met een wit steentje en dan met rubber erover zodat het zeker glad genoeg is,..." Dus daar kan het ook niet echt aan liggen, het zal zoals zo vaak wel een combinatie van factoren zij, maar dat het zo noodlottig ging worden. Ik heb - per ongeluk - ik zweer het een hoop cd-doosjes omgestoten, van tafel op de grond, daar zat toevallig ook een cd zonder doosje bij en die is gebarsten, gewoon doormidden, niet in twee stukken, maar wel van het midden naar de boord volledig gebarsten. Absynthe minded - required taste en om het echt wraakroepend te maken, ik heb hem zelfs nog niet eens volledig beluisterd. Had hem gekocht omdat new day, één van de cd's is die een tijd terug ontvreemd zijn uit mijn bureau, en die ik wel goed vond, te compenseren. Moet ik me nu zorgen beginnen te maken? Ligt het aan mij? Ligt het aan die muziek? Het zal wel een voorbeeld zijn van mijn temperament dat zo af en toe eens boven komt. Lief was daarstraks toen hij uit Zweden belde wel onder de indruk, wie had dat gedacht van zo'n rustig meisje... Hij zal natuurlijk ook wel blij dat het niet één van zijn cd's was, daar gaat mijn kans om zijn collectie eens te ontdekken...
Ondertussen ben ik al heel wat kalmer, heb een Engelse inhaalles achter de kiezen, met huiswerk en een opdracht voor na de paasvakantie. Lang leve de avondschool, een werkmens zonder kinderen zou anders wel eens vergeten dat er nog zoiets als schoolvakanties bestaan. Maak een presentatie van 8 tot 10 minuten over een bekende persoon of gebeurtenis uit de Britse of Amerikaanse geschiedenis, nu nog iets vinden waarmee ik mijn gelijk van een van de vorige discussies kan rechtvaardigen. Het moet dus sowieso al over een vrouw gaan, want onze leerkracht heeft het niet zo op feministisch aandoende onderwerpen, dan komen die macho-trekjes wel eens boven en rondt hij het gesprek af. Suggesties zijn altijd welkom...

You Might Also Like

0 reacties