Brussel in het ochtendzonnetje

Negen uur… Ja, tegenwoordig begin ik weer wat later te werken, overuren enzo, het is ook vakantie en iets minder druk. We beginnen de dag me...

Negen uur… Ja, tegenwoordig begin ik weer wat later te werken, overuren enzo, het is ook vakantie en iets minder druk. We beginnen de dag met een eigen versie van goedemorgen die het zeker niet slecht zou gedaan hebben op eurovisie. Nog efkes wat kletsen, verlof afspreken, dat zorgt altijd voor een pavlovreactie, mmm…verlof… dat smaakt naar meer en dan gaan we ervoor. Haren opsteken, wat haar beter lukt wegens langer haar, nog een laatste strijdkreet, de onvermijdelijke invloed van de lichtbak en daar gaan we… CD van lief in computer, koptelefoon op en ik smijt me op mijn werk. Enfin, dat is de bedoeling, tring tring, de telefoon… Het voordeel van een nummer te delen is dat je kunt zeggen, doe maar.

You Might Also Like

0 reacties