Een glimlach deze morgen….

Toen lief me deze morgen verzekerde dat mijn haar goed zit en dat ik er toch niet te goed uit wil zien na het commentaar van mijn feeksen/co...

Toen lief me deze morgen verzekerde dat mijn haar goed zit en dat ik er toch niet te goed uit wil zien na het commentaar van mijn feeksen/collega's die al een hele week beweren dat ik er slecht uitzie…

Toen ik een mevrouw met kinderwagen liet oversteken op het zebrapad alvorens mijn weg naar het station te vervolgen…

Toen ik mijn straat in fietste, zag ik hoe meneer uit nummer x zijn vrouw een kushandje toewierp…

Toen ik op de trein mensen met een grote thermos zag die gezellig samen koffie dronken (zou meer moeten gebeuren)…

Toen het eens niet regende toen ik in Brussel Centraal aankwam…

Toen ik langs de Beurs passeerde op weg naar het werk, stond er een meneer op de trappen. Niets bijzonders, maar het gebeurt zelden dat ze een vliegtuig nadoen en zweven op de golven van de stad…


Update: voor de duidelijkheid: "feeksen/collega's" slaat niet op al mijn collega's, je weet wel wie...

You Might Also Like

2 reacties

  1. nog mooier: als die mensen hun koffie zouden uitdelen op de trein! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zeker geen koffie weigeren, maar ben al blij als ik één keer niet tegen zure gezichten moet aankijken...

    BeantwoordenVerwijderen