I wanna sex u up…

Vraag niet waarom maar dit deuntje zit al sinds gisteren namiddag in mijn hoofd. Te pas en vooral te onpas, is het er. En ik herinner me all...

Vraag niet waarom maar dit deuntje zit al sinds gisteren namiddag in mijn hoofd. Te pas en vooral te onpas, is het er. En ik herinner me alleen de titel, niet eens het refreintje, laat staan wie het zong, daar in de verre jaren negentig. Ik herinner me dat ik een foto van deze vier mannen versneden had op één van mijn schriften tot grote wanhoop van C (absoluut not cool), maar dat is ongetwijfeld een ander verhaal.

Het zullen wel de naweeën van de warmte zijn. In een stad als Brussel zorgt de warmte steeds voor gekke toestanden, het hormonenpeil stijgt gevoelig. Voeg er dan nog een extra dosis WK-gekte bij, want nu de eerste groepen voor de volgende ronde gekend zijn zorgt dat in de buurt van de Beurs nog voor extra ambiance. Maar ook binnen het gebouw stijgt de temperatuur, de airco heeft zijn kuren, net zoals de chauffage in de winter en sommige dagen hoef ik geen krant/tv om te weten wie er speelt.



En in zo'n toestanden slaat de fantasie wel eens op hol. Een leuk mailtje, wat onschuldig geflirt... Soms heeft een mens niet meer nodig om alle besognes eens opzij te zetten. En zo'n beetje sexuele energie helpt wel om beter van me af te bijten en opmerkingen gewoon het ene oor in en het andere uit te laten gaan.


Thank God it is the weekend!!

You Might Also Like

0 reacties