Tips voor zondagavond

Ik weet het weekend staat nog maar met moeite voor de deur maar misschien is er nog wel een gaatje... Zondagavond, gratis in de Vooruit, één...

Ik weet het weekend staat nog maar met moeite voor de deur maar misschien is er nog wel een gaatje...

Zondagavond, gratis in de Vooruit, één van mijn lievelingsfilm.The edukators, een Duitse film en voor je begint te protesteren bij het woord Duits, een vriend met wie ik de film voor de tweede keer op evenveel dagen herbekeek, zei dat hij direct vergeten was om zich te ergeren aan het Duits. Een recensie vind je hier.

Zelf ga ik van try-out doen en hopelijk lachen want net als Sandra herinner ik me een vorige "komische" try-out...

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik wou ook gaan die dag, maar door een bezoekje was ik te laat. Ik heb hem wel de week nadien gezien op DVD. Fijne film. Ook van genoten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de film gewoon geweldig. Ik had hem gehuurd en in mijn eentje bekeken. Toen ik de volgende dag er vol lof over bezig was tegen een vriend, hebben we gewoon nog een keer gekeken en ook al ken je dan het einde, de film blijft wel zalig. En normaal heb ik het absoluut niet voor Duitse films...

    BeantwoordenVerwijderen