Rock Werchter - the day after

Jaren geleden was mijn ma er van overtuigd dat twee dagen Torhout niks voor mij was. Verkeerd gedacht. Ondertussen is ze bijgedraaid en toen...

Jaren geleden was mijn ma er van overtuigd dat twee dagen Torhout niks voor mij was. Verkeerd gedacht. Ondertussen is ze bijgedraaid en toen ik haar belde vanop Werchter leek ze het heel normaal te vinden dat ik er vier dagen was. Opvoeden is een proces van lange adem. Enkele eerste indrukken, later volgt gegarandeerd nog meer:
- KFC Werchter is de max, zo'n logistiek, vooral hun verlichting 's avonds. Ik kon het verschil tussen nacht en dag niet eens merken in mijn tent.
- Musjieks, heel schoon musjieks,
- Ik had gelijk, Depeche Mode was de max,
- "There ain't no party like a Leela James party, 'cause Leela James' party don't stop",
- bier natuurlijk,
- "En gaan we een feestje bouwen?"
- mensjes kijken met een partner in crime met Placebo op de achtergrond,
- ....

En nu tijd voor een overdosis zeep, schuim, crème, parfum, groenten en fruit.

You Might Also Like

1 reacties