pastasalade

Om de zoveel tijd heb ik zin om veel mensen uit te nodigen, dan surf ik wat recepten voor pastasalade bij elkaar en maak er een buffet van. ...

Om de zoveel tijd heb ik zin om veel mensen uit te nodigen, dan surf ik wat recepten voor pastasalade bij elkaar en maak er een buffet van. Vorige keer, ondertussen ettelijke maanden geleden, was er een verrukkelijke pastasalade met verse tonijn bij. Zowat iedereen vroeg het recept, zo lekker en vooral simpel.
Deze middag had ik een uitnodiging voor een picknick in een parkje in het Gentse, heel eluk initiatief maar de weergoden zijn ons niet echt gunstig gezind. Iedereen werd verondersteld om een bijdrage te leveren, dus dacht ik automatisch aan die bewuste pastasalade, alleen was ik het recept kwijt. Gelukkig is er dan internet en dus voor al die mensen die die keer om het recept vroegen, hier is ie.

You Might Also Like

0 reacties