Soms vraagt een mens zich af...

- waarom erger ik me aan Bart Peeters als presentator (te enthousiast) maar vind ik hem het einde in het Peulengaleis, momenteel een vaste w...

- waarom erger ik me aan Bart Peeters als presentator (te enthousiast) maar vind ik hem het einde in het Peulengaleis, momenteel een vaste waarde voor het slapengaan?

- zouden er mensen zijn die hun eigen straat doorsms'en naar allerlei meld-een-flitser-nummers zodat de auto's trager in hun straat gaan rijden?

- waarom het al twee keer binnengeregend heeft in mijn keuken nadat ik die schoongemaakt heb?

- waarom mijn buurvrouw mijn bloemen op de vensterbank geen water heeft gegeven aangezien ze toch gezien heeft dat ik er niet was?

- waarom lijken vrouwen er niet in te slagen om hun eigen netwerk te onderhouden en zien ze op de duur vooral de vrienden van hun wederhelft ipv hun eigen vrienden? Een aflevering van Sex an the city vorige week ofzo echoede een discussie die ik had over de vraag waarom vrouwen zoveel aandacht nodig hebben. Mijn antwoord: omdat ze te weinig dingen zonder hun lief doen.

You Might Also Like

0 reacties