Google maar raak...

Het blijft me verbazen, dus denk ik dat ik jullie af en toe een overzichtje publiceer, zoekwoorden waarmee je op deze blog uitkomt: - chickl...

Het blijft me verbazen, dus denk ik dat ik jullie af en toe een overzichtje publiceer, zoekwoorden waarmee je op deze blog uitkomt:

- chicklit de morgen (ok, kan ik begrijpen, zomerlectuur en altijd wel bron van inspiratie)
- tenten solden
- etiquette op trouw (als mij iemand dat ooit eens kan uitleggen, graag, ik ben er niet zo goed in denk ik)
- reptielen in de hoge venen (???)
- verdikt sexy meisje (echt waar)
- grootmoeder in kort rokje
- reclamespot sweppes (en ik drink niet eens sweppes)
- blote dozen (geen commentaar)
- vriendin verdikt sexty (er is toch iets aan de hand???)
- bedverhaaltjes
- trukje om borsthaar te laten groeien (nog meer ????)
- meisje met lederen broek (zou die zoekmachine ook dromen kunnen lezen?)
- bepaalde sites zwart scherm (veel zwart zie ik hier toch niet, wel dat roze, een kleur voor mietjes)
- barema verkoopster schoenen (ik ben eerder een koopster)
- korte kapsels 2006 winter (korte kapsels heb ik voorlopig een beetje afgezworen, geef maar mijn krullenkopje)
- filmpjes paskotje (zieke mensen...)
- verhaal kalkoenbout
- afbeeldingen nieuw schooljaar
- lievelingsgerechten madonna
- fantasie opdrachtjes geven en domineren (waar halen ze het?)

You Might Also Like

0 reacties