Met een beetje vertraging...

Het was gisteren weer van datte: Liliths Manic Monday, deze keer over humor, haha! Ben je makkelijk aan het lachen te krijgen? Euh, ja.... ...

Het was gisteren weer van datte: Liliths Manic Monday, deze keer over humor, haha!

Ben je makkelijk aan het lachen te krijgen?

Euh, ja.... als het grappig is

Wanneer en waarom had je voor het laatst de slappe lach?

Zondag toen ik op een bankje lag in het zonnetje aan de kust in de armen van mijn liefste, maar ik weet niet meer waarom ik lachte.

Van welke humor hou jij het meeste? (woordspelingen, situatiehumor, moppen, practical jokes, slapstick,...?)

Woordspelingen, Britse humor, maar soms ook een beetje venijnig Ć  la in de gloria of heel hard zoals in Skandinavische films (filmfestival, here i come)

Om welke (scene uit een) film of televisieserie heb jij echt heel hard moeten lachen?

Het eerste wat me binnenschiet is het straatinterview over sex uit in de gloria, maar ook de "man bijt hond"-parodie met een man die op zakenreis vertrekt waar condooms in zijn valies worden gevonden

Wie kan jou altijd aan het lachen brengen?

Mijn pa.

En mag ik ook nog eens reclame maken voor die meneer die dit weekend in premiĆØre gaat met zijn eerste show?

Om welk internetfilmpje ga jij altijd weer plat? (meerdere antwoorden mogelijk)

Een beetje van alles eigenlijk, momenteel zijn mijn favorieten MBB-uitschuivers en aangezien ik dankzij mijn video vorige week ook een aantal minuten van de nieuwe afleveringen kon meepikken, denk ik dat er binnenkort nog komen. "Wat is je favoriete plekje in Belgiƫ?" "Italiƫ" (twee keer geantwoord !!)

You Might Also Like

0 reacties