Winteruur

Zalig is dat, op zondagmorgen wakker komen en weten dat je zonder problemen weer kunt omdraaien en nog wat soezen....mmmmm.... Uiteindelijk ...

Zalig is dat, op zondagmorgen wakker komen en weten dat je zonder problemen weer kunt omdraaien en nog wat soezen....mmmmm.... Uiteindelijk opstaan en vaststellen dat je nog een zee van tijd hebt, gewoon alle uurwerken een uurtje terugdraaien...

Deze morgen leek het me vroeg maar ik weet het aan het feit dat mijn liefste niet moet gaan werken (allez wel op de werf). Ik vond het al grappig dat het uur op 6.35 stond toen ik voorbij fietste maar sloeg er geen acht op. Toen ik bij me thuis de krant ophaalde gaf de video het gewone uur aan, maar in het station kon ik er niet naast kijken. Eventjes naar mijn liefste bellen en ja, hij was vergeten om de wekker op winteruur in te stellen, dus zat ik een uur vroeger dan normaal op de trein en op het werk. Ik zal maar de koffie laten lopen zeker voor mijn collega's...

You Might Also Like

0 reacties