Ken je dat...

De feestdagen zijn in zicht en misschien betekent dat voor heel wat mensen het een beetje rustig aan doen. Zo niet ten huize No Butterfly: d...

De feestdagen zijn in zicht en misschien betekent dat voor heel wat mensen het een beetje rustig aan doen. Zo niet ten huize No Butterfly: donderdagavond verjaardagsfeestje wijselijk afgezegd wegens kapot na onderkoeling op het werk, vrijdag etentje bij vrienden, zaterdag komen er mensen bij mij eten en nadien beginnen de kerstdiners. Het was niet de bedoeling dat ik ging koken maar in mijn enthousiasme heb ik ergens gezegd dat ik dat wel zag zitten. Waar ik geen rekening mee gehouden had was de drukte in het grootwarenhuis. Het wordt konijn op grootmoeders wijze, mijn grootmoeder. Nu ik thuis ben gekomen besef ik dat ik de pijnboompitten voor morgen vergeten ben of beter, ik dacht dat we er thuis nog hadden en dat is ook zo maar niet genoeg...

En ja, er is nog een stokje waar ik moet op antwoorden... Ja, het komt er aan, maar eerst de pijnboompitten en het konijntje.

You Might Also Like

0 reacties