Moderne communicatie

Moderne communicatie staat voor niks. Rap een belletje met de gsm, zonder eerst op zoek te moeten naar een telefooncel, kleingeld of godbete...

Moderne communicatie staat voor niks. Rap een belletje met de gsm, zonder eerst op zoek te moeten naar een telefooncel, kleingeld of godbetert een telefoonkaart. Rap een mailtje zonder de wachtrij in het postkantoor te moeten trotseren. En als het even kan een zelfde mailtje naar een hoop mensen (soms met iedereen bij de geadresseerde, soms met kopiëren en plakken, al naargelang). Communicatie gaat tegenwoordig aan een snelheid omgezet in nullen en eentjes via glasvezels en dergelijke...
Ik ben een hevig voorstander van moderne communicatie (al maak ik wel graag een uitzondering voor postkaartjes). Maar soms loopt het ook eens verkeerd...

Een uitnodiging naar een hoop vrienden waar commentaar op gegeven wordt, wat gezeverd, soms naar iedereen, soms naar een enkeling en plots wil ik commentaar geven enkel en alleen aan mijn liefste over iets wat zijn oude vlam heeft gereageerd. Een regelrechte sneer aan haar adres... en ik stuur die in allerijl ai naar haar adres ipv mijn liefste. Pijnlijk? Dat zullen we zaterdagavond merken. Als ze plots niet meer tegen mij praat wordt er veel duidelijk...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hehe, ik heb zo nog al (al dan niet) dwaze dingen naar de verkeerde personen gestuurd :-D

    De hoofdvogel is niet voor publicatie vatbaar, maar ik heb zo nog eens iets willen uitspoken met mijn vriendin: wat speciale mailtjes sturen met wat lieve dingen, een liedje, maar elke regel in een apart mailtje. Hiervoor heb ik een scriptje gebruikt dat ik gemaakt had om persberichten te sturen. Bij een testrun kregen twee kameraden van mij zo een heel pak mailtjes die niet voor hen bestemd waren :-D Nog een geluk dat heel de perslijst er niet in stond, of mijn zever lag op tal van redacties.

    BeantwoordenVerwijderen