Eerste werkdag

Het doet toch altijd een beetje raar, zo een eerste werkdag na twee weken vakantie. Ik keek er wel uit om opnieuw aan de slag te gaan, na de...

Het doet toch altijd een beetje raar, zo een eerste werkdag na twee weken vakantie. Ik keek er wel uit om opnieuw aan de slag te gaan, na de feestdagen vond ik het nog te vroeg, maar nu heb ik weer zin om me te verdiepen in die nieuwe dingen. Er staan ook een paar projecten op stapel waar ik me al op verheug en vooral ik had ook inspiratie. Ik was zelfs een half uur vroeger dan normaal om mijn trolley te nemen, pc aan te sluiten en... mij voor te bereiden op de eerste celvergadering van het jaar. Nadien was er lunch met de cel (een initiatief van mijn chef, ja, daar kan mijn vorige chef iets van leren...). De namiddag heb ik dan maar gevuld met het lezen van mijn mails en andere documenten. Het samenzoeken en printen van documenten om er morgen echt in te vliegen (want op zo'n eerste werkdag is dat toch moeilijk om echt in gang te komen). En voor vanavond staat er badminton op het programma, van goede voornemens gesproken.

You Might Also Like

0 reacties