iNot

Het heeft een tijd geduurd, maar uiteindelijk heeft mijn pa mij over de schreef getrokken. Ik kreeg een ipod cadeau en ben nu wel verplicht ...

Het heeft een tijd geduurd, maar uiteindelijk heeft mijn pa mij over de schreef getrokken. Ik kreeg een ipod cadeau en ben nu wel verplicht om er iets mee te doen. Haar goede voorbeeld volgen staat zeker op mijn lijstje maar wegens gezondheidstoestanden is het er nog niet van gekomen. Dus laadde ik als test een aantal zotte vrouwen op dat ding, muziekjes waar ik vrolijk van word en trok de stad in. Wat me meteen opviel is dat ik de muziek heel anders ervaar. Vaak als ik een cd opleg, beluister ik die als achtergrond bij mijn bezigheden. Nu moest ik wel luisteren en zo viel me de schoonheid van haar stem en de waarheid van haar woorden op:

Als je niet wil denken dan kijk je toch tv
Of drink je te veel whiskey en neem je iemand mee
Om mee te slapen, om mee te slapen
Als je niet wil doodgaan dan ga je op café
En drink je te veel pinten en neem je iemand mee
Om mee te slapen, om mee te slapen


Hier te beluisteren onder discografie.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Een ronduit schitterende CD van Eva De Roovere. Ik ben normaal gezien niet zo voor Nederlandstalige muziek, maar deze ligt vaak op.

    BeantwoordenVerwijderen