weekendje zee

Het zou ontspanning kunnen lijken, en ik keek er naar uit. Mijn hoofd vol snot en rotweer, dat moest wel relaxen worden, ja toch? Fout gedac...

Het zou ontspanning kunnen lijken, en ik keek er naar uit. Mijn hoofd vol snot en rotweer, dat moest wel relaxen worden, ja toch?

Fout gedacht! Voor het vertrek had ik een afspraak met de architecte, gevolg: heel de weg deed ik mijn mond niet open. Ik was aan het denken, het me aan het inbeelden, ik zag me al lopen in mijn nieuwe huis, maar er klopte iets niet,... Enfin, van in Gent tot in Blankenberge. Toen het bevriende koppel arriveerde, bleek hun mondeling akkoord voor de aankoop van hun nieuwe huis ook een addertje onder het gras te bevatten. Ze kunnen al direct beginnen denken aan keuken, indeling, tegels, verlichting,... Het is een nieuwbouw maar de afwerking mogen ze mee helpen beslissen, binnen het budget. Tof natuurlijk, maar veel beslissingen op een korte tijd. En hun lening, waar gaan etc. En dan zijn er nog de verbouwingen bij mijn lief...

U begrijpt, het werd een heuse brainstorm-immo-sessie, financiële bedenkingen inbegrepen.

You Might Also Like

0 reacties