zo simpel allemaal

Vorig weekend hangen lief en mezelf wat rond in de woonkamer. Tussen de hopen papier die ik probeer te baas te komen vind ik het programma v...

Vorig weekend hangen lief en mezelf wat rond in de woonkamer. Tussen de hopen papier die ik probeer te baas te komen vind ik het programma van de Vooruit voor maart.

"Tiens, lijkt je dat niks?" Ik schuif het papier onder zijn ogen.
"Bwo, waarom ook niet?"
"Mag ik bestellen? Op vrijdag bijvoorbeeld?"
"Als we nog niks anders hebben, doe maar."
Ik klik mijn pc open, die ergens in de buurt van de zetels rondslingert, check onze online kalender (oh ja, wij zijn ook zo een koppel) en bestel de tickets op de site van de Vooruit. Een bevestigend mailtje in mijn mailbox, 's anderendaags doe ik de overschrijving in de selfbank en gisteren lagen die ticketjes op de deurmat op mij te wachten.

Zo simpel toch? En zo zijn we weer een avondje niet thuis, wat bij sommigen blijkbaar enige verwondering opwekt... Gewoon doen!

You Might Also Like

0 reacties