1 mei

Ik ben dit jaar nogal teleurgesteld in 1 mei. Even leek het tij te keren deze morgen toen ik een ouder koppel elk met rode pet op zag lopen....

Ik ben dit jaar nogal teleurgesteld in 1 mei. Even leek het tij te keren deze morgen toen ik een ouder koppel elk met rode pet op zag lopen. Ik dacht "die zijn er ook vroeg bij voor de optocht." Maar toen ik beter keek, bleek het een pet van Jetair te zijn en de tweede leek me ook al van dat allooi.

Het zal nog niet voor direct zijn, dus...



Update: mijn eigen kleine bijdrage zou de nieuwe achtergrond kunnen zijn, maar eigenlijk wou ik nog iets anders en toen dat niet wou lukken is het dit geworden, ook mooi en weer wat meer kleur. Ik vind de kolommen alleen wat smalletjes, maar toen was het echt te laat om daar ook nog aan te gaan prutsen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

You Might Also Like

0 reacties