Herken een Gentenaar

Op de redactievergadering eerder deze week werd er druk gedaan over de Gentse feesten. Ze zijn niet alleen in aantocht, maar we gaan ook inh...

Op de redactievergadering eerder deze week werd er druk gedaan over de Gentse feesten. Ze zijn niet alleen in aantocht, maar we gaan ook inhoud leveren aan de officiële site (vrijwilligers worden trouwens nog steeds gezocht).
Kwam er de opmerking van een niet nader genoemde juffrouw:
"Het programma komt pas uit op 8 juni. Je gaat mij toch niet vertellen dat je het weekend erna al weet wat je gaat zien een dikke maand later. Het zijn trouwens verkiezingen dat weekend."
Antwoord van een andere juffrouw en instemmend geknik van een heer en ondergetekende:
"Het eerste dat ik doe als ik dat boekje vastkrijg is overal aankruisen wat ik wil zien en ja, tegen de maandag kan ik zonder probleem zeggen wat ik allemaal ga doen in die tien dagen. Je ziet dat je niet van Gent bent, he..."

En dat heb ik deze keer ook gedaan met het programmaboekje voor het nieuwe seizoen in de Vooruit, ik heb een abonnement en al meteen drie uitbreidingen. ik weet dus al waar ik op vrijdag 18 januari of 14 maart zal zijn, en u?



En ja, ik heb een profiel op de nieuwe Vooruit-site.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Neen, ik ben zo iemand die alles aankruist (mijn google agenda staat ook vol) maar uiteindelijk nergens naartoe gaat, of het moet iets zijn dat niet in het programmaboekje staat..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar je kruist het wel aan! Dat je nog verandert van gedacht kun je dan weer op die Gentse eigenzinnigheid steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het boekje van de Vooruitabonnementen al uit? Goed dat ik het weet, zodat ik het dringend in handen kan krijgen en beginnen aankruisen en puzzelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het boekje is voor volgende week, maar op de site kan je alles terug vinden, het heeft natuurlijk niet hetzelfde effect maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen