nieuwe huisbewoner

"En waar gaan jullie wonen?" is waarschijnlijk de meest gehoorde vraag in onze vriendenkring. Geen flauw idee, ik zou het verschri...

"En waar gaan jullie wonen?" is waarschijnlijk de meest gehoorde vraag in onze vriendenkring. Geen flauw idee, ik zou het verschrikkelijk vinden om niet efkes in mijn huis te wonen nadat alle verbouwingen achter de rug zijn, maar dat zal wel wederzijds zijn. Het is een beetje een spelletje geworden. Zegt hij iets positief over mijn huis dan stel ik grootmoedig voor dat hij welkom is, en vice versa. Toen ik dan ook wat achteloos zei: "ik denk dat je kat zich wel zou amuseren in de stationsbuurt", had ik zijn reactie niet echt verwacht. "Dat zullen we wel zien als ze komt logeren wanneer ze mijn vloer chappen." Later kwamen daar ook de dakwerken bij. Het idee bleek al redelijk concreet te zijn, dus krijg ik er binnenkort een huisgenoot bij.

You Might Also Like

0 reacties