Blind date

Nee, ik ben niet opnieuw vrijgezel geworden. Maar ik had wel zo een beetje een blind date met één van de vrijwilligers voor het Project . We...

Nee, ik ben niet opnieuw vrijgezel geworden. Maar ik had wel zo een beetje een blind date met één van de vrijwilligers voor het Project. We wouden beiden iets over Tom Pintens doen en gingen dat zaterdag voor het optreden uitvechten. Hij gaf zijn gsm nummer, hij kreeg het mijne en daar begon de zoektocht. Onder het plakkaat bar rechts van het podium. Ik liet me assisteren door een man om uit te maken wat rechts was. Kwestie dat er langs beide zijden van het podium een plakkaat bar hangt, ja, ik weet dat rechts de kant is waar je duim links zit. Ik onderweg maar daar liep het vol met mannen, het was dan ook niet ver van de bar (flauwe grap, patricia). Nu ben ik niet de meest sociale van de bende en zo maar wildvreemde mannen aanspreken daarvoor had ik nog niet voldoende gedronken. Maar dan kreeg dit blondje het geniale idee: ik stuur nog een sms en wie zijn gsm pakt is mijn slachtoffer. En ja, zo kwam ik de strenge jury voor de beste cocktail van de Gentse feesten tegen.

You Might Also Like

0 reacties