Uiterlijk vertoon

Zo voelt het een beetje, ik heb mijn Teva-sandalen ingewisseld voor bruine ballerina's, wat mascara bovengehaald en er meteen een black ...

Zo voelt het een beetje, ik heb mijn Teva-sandalen ingewisseld voor bruine ballerina's, wat mascara bovengehaald en er meteen een black dress occasion van gemaakt. De mailbox valt mee, blijkbaar kunnen veel opdrachten ook gewoon in weinig mails vermeld worden. Al één telefoontje voor een superdringende taak, maar he, ik moet ook nog koffie drinken.

Ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik hier een jaar werk, nooit geweten dat het zo rap kon tegen steken. Maar veranderingen van bovenhand zonder inspraak... blablabla... Enfin, mijn nieuwe collega's kunnen er ook niet aan doen dat zij de opdrachten krijgen die ik wou.

You Might Also Like

0 reacties