marginaal

In de Spar aan de Zwijnaardsesteenweg sta ik aan de kassa met een maxi-versie kattenvoer en twee flessen rode wijn (1+1 gratis). Ik voel me ...

In de Spar aan de Zwijnaardsesteenweg sta ik aan de kassa met een maxi-versie kattenvoer en twee flessen rode wijn (1+1 gratis). Ik voel me redelijk marginaal. Ik heb al twee films achter de kiezen en ben aan het twijfelen voor een derde.

Aan de wibra aan het station kom ik drie puberjongens tegen. 14, schat ik. Schoon roksken, roept één. Ik kijk hem niet aan. Maar loop verder met mijn kattenvoer en twee flessen rode wijn.

"Ik ben een domme schacht", klinkt het eensgezind in de Koningin Elisabethlaan. De schachtentemmers voeren hun vee mee naar het station. Ik zie groen en wit, VTK of rechten dacht ik. Of toch Economie? Slierten voedingswaren en andere smurrie op hun kleren, de dag is nog lang.

You Might Also Like

1 reacties

  1. onmogelijk om u *niet* marginaal te voelen in die spar... ow ow ben ik blij dat ik niet langer in die côté woon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen