Maandag

Ik probeer het maandag-baaldag gehalte te beperken door die dag thuis te werken. Die dag zijn er veel vergaderingen en is er ook veel volk o...

Ik probeer het maandag-baaldag gehalte te beperken door die dag thuis te werken. Die dag zijn er veel vergaderingen en is er ook veel volk op de verdieping. Het is er dan veel te druk naar mijn goesting en als het kan blijf ik dan liever thuis. Het past ook beter met mijn breiles. En wat zie ik dan in mijn agenda? de ene vergadering na de andere die opduikt op maandag en dan nog van die rottige die om vier uur beginnen. Verschrikkelijk vind ik dat, ik mis er het begin van mijn les mee en misschien zelfs meer dan enkel het begin. Ook vandaag zit ik thuis buiten dat ene uurtje dat ik in Brussel rondliep voor een vergadering, kort en efficiƫnt zou je kunnen zeggen, maar iets te veel van het goed om over en weer voor te gaan als je het mij vraagt. Toen ik thuis kwam was het pas echt balen, de post is een pakje komen brengen en nu moet ik tot morgen wachten voor ik naar het postkantoor mag. En curieus dat ik ben, ik verwacht er namelijk twee. Morgen zit ik ook al thuis en woensdag ben ik een hele dag in opleiding in Leuven. Het wordt dus pas donderdag dat ik opnieuw naar de hoofdstad moet, een mens zou bijna vergeten dat hij daar werkt...

You Might Also Like

0 reacties