Miss nonchalance

Deze morgen heb ik me overslapen, correctie hebben wij ons overslapen. Een uur, om precies te zijn. Maar zonder douche en ontbijt kom ik nie...

Deze morgen heb ik me overslapen, correctie hebben wij ons overslapen. Een uur, om precies te zijn. Maar zonder douche en ontbijt kom ik niet buiten, dus was er tijd voor het ochtendjournaal en toen hoorde ik dat banken rekeningen geblokkeerd hebben omdat de eigenaar hen nog geen kopie van hun identiteitskaart bezorgd hebben. Ik was nog niet goed wakker, maar toch kwam de herinnering van mijn bank me voor de geest. Het had tussen mijn rekeninguittreksels gestaan en die bekijk ik ook zelden meer dan enkel vluchtig. Ik zie het tegen mijn lief, die me niet wou geloven. Het gaat toch vooral om mensen in het buitenland, mensen die hun rekening zelf niet beheren, en nonchalante mensen. En toen wou hij me wel geloven, want ik ben miss nonchalance, papieren en administratie zijn een gruwel. Ook toen ik naar mijn bank belde wou de dame aan de andere kant van de lijn me niet geloven, maar toch, het stond in haar systeem: Ik ben nonchalant!

You Might Also Like

1 reacties

  1. verdikke dat moet ik ook nog doen...
    nice lady on the right ;-)

    BeantwoordenVerwijderen