Bloggen is out, breien is in

Ik ben een weekendje zielig gaan wezen in de fermettewijk in West-Vlaanderen. Dankzij de staking van de treinen moest ik nog eens op het boe...

Ik ben een weekendje zielig gaan wezen in de fermettewijk in West-Vlaanderen. Dankzij de staking van de treinen moest ik nog eens op het boekenfestijn passeren waar mensen die familie van mij zijn slechts twee of drie boeken kochten en ik toch wel nog twee kookboeken en een breiboek (meer later) en twee romans en massa's kleurboeken heb meegesleurd.
's Avonds zat ik braafjes naast mijn ma voor de beeldbuis. Er heerste zowaar een zekere spanning want er waren nieuwe afleveringen van fc de kampioenen (jochei!) Ze was heel te spreken over haar bolero en ging die al meteen uittesten om het werk. Een ideale avond om te breien. Het tempo ligt ondertussen een stuk hoger en het truitje vlot aardig moet ik zeggen. Ik was iets te voorzichtig geweest met mijn inschatting van wol die ik ging nodig hebben en zondagmiddag moest ik noodgedwongen stoppen, geen wol meer. Het werd een quasi internetloos weekend, ideaal om alle drukte eens te laten bezinken.

You Might Also Like

0 reacties