Dingske met het verse kapsel

In Gentse blogmiddens sta ik dezer dagen bekend als dingske met het verse kapsel . Tja, dat heeft er natuurlijk alles mee te maken. Maar ...

In Gentse blogmiddens sta ik dezer dagen bekend als dingske met het verse kapsel. Tja, dat heeft er natuurlijk alles mee te maken. Maar ik was zo enthousiast toen ik gisteren buitenkwam, en zelfs deze morgen na het te wassen, blijft het mijn ding, nu nog eens zien wat het binnen twee weken geeft...

En voor alle duidelijkheid, het is niet kort en met een split rechts. Er is wel een serieus stuk af en het is eindelijk scheef geknipt, wat de kapster van de vorige keer niet zag zitten omdat mijn haar krult. BOE! Nee, nu zei ze, we gaan dat niet brushen he, maar wel wat schuim om je krullen er weer in te krijgen. Wacht tot ik mijn schoonma zie...

Update:
De voorzitter ziet er een complot in...

You Might Also Like

0 reacties