Gaat u zitten

Voor zijn verjaardag wou mijn lief naar meubelen gaverzicht, oh, jawel in de west-vlaanders . Ik was er nog nooit geweest en tja, meubelpara...

Voor zijn verjaardag wou mijn lief naar meubelen gaverzicht, oh, jawel in de west-vlaanders. Ik was er nog nooit geweest en tja, meubelparadijzen zijn niet meer mijn favoriete plek voor een uitje met mijn lief. Het plan was simpel: keukenstoelen en een kleerkast. Maar daar is gaverzicht iets te groot voor en daar hebben ze ook iets te veel toffe en ook wel afschuwelijke dingen. Veren langs alle kanten, flashy roze, springveren onder je zetel, Griekse stijl waar de vorige winnaars van de block een puntje aan kunnen zuigen,... Maar toen we terug naar ons lijstje keken, bleek het probleem:

- Geen één kleerkast hebben we gezien die we beiden graag zagen, ja, er zit een nuance in. Apart hadden we best ons ding gevonden. Samen werd het noppes.
- We hebben toffe stoelen gezien, alleen konden we ze niet proberen in de uitvoering die we willen, we willen barkrukken voor onder het aanrecht. Deze dus. Wordt vervolgd, ongetwijfeld.

En als afsluiter een tip voor bezoekers van Gaverzicht. U zou denken dat de dingen van Zack evenveel kosten in Gaverzicht als bij de buur Okay meubels? Niet dus, maar liefst vijf euro verschil op een kapstok van 45 euro. En de goedkoopste bleek Gaverzicht te zijn.

You Might Also Like

0 reacties