Aaaargh

Als zelf Thom Yorke voor acht uur hiervoor uit zijn bed komt, dan moet het wel belangrijk zijn. Ik hoorde het interview maar half, ik zweefd...

Als zelf Thom Yorke voor acht uur hiervoor uit zijn bed komt, dan moet het wel belangrijk zijn.


Ik hoorde het interview maar half, ik zweefde zo ergens tussen badkamer en ontbijttafel. Dit was de afsluiter waar ik meteen aan ergerde. Steeds vaker worden dergelijke gemaakt luchtige zinnetjes gebruikt om ernstige discussies af te sluiten en over te gaan naar een streepje muziek. Ik voel me er meteen een vijfjarige kleuter door, serieuze onderwerpen zijn nog te moeilijk voor mij. Daarom een beetje laat maar applaus voor Koen Fillet voor zijn programma van afgelopen zaterdag. Ik hou meestal niet van zijn stijl, maar de manier waarop hij eerst Bart Debie over zijn veroordeling doorvroeg voor hun nieuwe site te bespreken, verdient navolging, nog van dat. Mag er aub weer wat radioruimte voor serieux zijn?

You Might Also Like

1 reacties