bloemen

Mijn huis staat vol bloemen en ik vind het zalig want ik krijg graag bloemen. Ze beuren me een beetje op, ik ben gelukkig niet zo verkouden ...


Mijn huis staat vol bloemen en ik vind het zalig want ik krijg graag bloemen. Ze beuren me een beetje op, ik ben gelukkig niet zo verkouden dat ik ze niet kan ruiken, of ze zijn simpel weg met te veel. Maar ik blijf slecht gezind, en ik besef het, wat misschien nog erger is, ik heb te weinig geslapen en administratie komt me de strot uit. Sinds wanneer is er een maximumbedrag voor overschrijvingen nu mag ik naar de bank trekken. Gelukkig werk ik thuis en nee, ik trek niet naar Brussel voor een vergadering die ze pas deze morgen ingepland hebben, ik werk thuis vandaag, nah. En waar liggen die papieren zakdoeken?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ambetant he, ook al op zitten vloeken, vooral in combinatie met de werkmens-onvriendelijke uren van de bank dan...
    ps: ook ziekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ziekjes, maar zo net niet ziek genoeg om thuis te blijven. gelukkig is mijn "ik haat alles" bui wat over.

    BeantwoordenVerwijderen