snot vertraagt mijn gedachten

Het was één van de meer intelligente opmerkingen die gisteren uit mijn mond kwam. Het werd een luie zondag, nagenieten van het geslaagde fee...

Het was één van de meer intelligente opmerkingen die gisteren uit mijn mond kwam. Het werd een luie zondag, nagenieten van het geslaagde feestje, al zeg ik het zelf, bijna vergeten dat we nu een vaatwas hebben, smullen van de restjes (heel relatief), de rolletjes in de diepvries stoppen, verse soep van de gesneden groenten die nog in de koelkast zaten, de koekjes bakken die ik uit faalangst niet durfde serveren, verwonderd zijn dat er nog zoveel drank en eten over was, zuchten, de kat zoeken, de servietten samenzoeken, flarden van gesprekken uitwisselen,... en mijn neus snuiten, niet één keer maar één miljoen keer. Zo saai, hoofdpijn van een verkoudheid ipv een kater, dit is dus dertig worden. En nogmaals bedankt aan iedereen.

You Might Also Like

0 reacties