B&B: recycling

For English, scroll down Op een hip feestje werd ik voorgesteld aan Drun , ze had een belangrijke vraag voor mij. Waar in Gent kon ze brei...

For English, scroll down
Op een hip feestje werd ik voorgesteld aan Drun, ze had een belangrijke vraag voor mij. Waar in Gent kon ze breiwol kopen, heel specifiek van Bergère de France. Michel die ons voorgesteld had keek verschrikt: "breiwol?" Ze gaf me ook een schitterende tip voor breinaalden: de kringloopwinkel in Mariakerke (misschien ook in andere). Dit is mijn oogst van zaterdag (waardoor ik het einde van de omloop het volk miste): naalden tussen 2,5 en 5, bijna allemaal in metaal of dan toch met twee punten en veel vrolijke kleurtjes voor de prijs van 4,40 euro voor elf paar breinaalden. Jawel.



At a very cool party I was introduced to Drun who had a very important question for me. Where could she buy yarn in Ghent, especially yarn from Bergère de France. Michel who had introduced us, looked terrified: yarn? really? She gave me a tip to buy needles, the "recycling-shop". Saturday I bought eleven pairs of needles for 4,40 euro. All in steal or with two points, somewhere between 2.5 and 5 and good quality (trois suisses and others) in fun colors.

You Might Also Like

0 reacties