Hallo met de helpdesk

- "Hallo met de helpdesk". - "Hallo, ik ben patricia en heb een probleem met mijn pc." Daarom bel ik de helpdesk natuurl...

- "Hallo met de helpdesk".
- "Hallo, ik ben patricia en heb een probleem met mijn pc." Daarom bel ik de helpdesk natuurlijk.
- "Ik heb gisteren gewerkt op mijn pc tot de batterij op was, deze morgen kan ik mijn pc niet aansteken."
- "Is de batterij opgeladen?"
- "Nee, ik ben die nu aan het opladen. Het oranje lichtje flikkert."
- "Hm, ik ga u een nummer geven, want er zal iemand moeten langskomen."

Een uur gaat voorbij, gelukkig kan ik een dossier lezen. Om de x tijd probeer ik nog eens mijn pc. Ik kom op het idee om de stekker van stopcontact te veranderen zonder dat het iets oplost. Nog een tijdje later controleer ik de kabel, blijkbaar is de kabel los gekomen van dat bakje. En voilà, probleem opgelost.

- "Vrouwen en techniek," mompel ik. Mijn collega kijkt op. Ik doe hem het verhaal.
- "Maar je hebt het zelf gevonden, dus dat valt nog mee", zegt hij.

- "Hallo met de helpdesk."
- "Ik ben patricia en ik had daarjuist al gebeld. Mijn nummer is... Het probleem is opgelost, mijn computer werkt weer."
- "Ah ok, ik zal het noteren."

Mijn collega schudt het hoofd: "je had moeten zeggen: ik heb het opgelost."

You Might Also Like

1 reacties

  1. "hello IT department. Have you tried switching it off and on again?" LOL Zie ook: The IT Crowd, hilarische serie over 2 nerds

    BeantwoordenVerwijderen