Van kinderhanden

Gisteren kregen we een zakje paaseitjes van de grote baas, op de vergadering van Het Project waren er pralines en kleurrijke naamkaartjes, ...

Gisteren kregen we een zakje paaseitjes van de grote baas, op de vergadering van Het Project waren er pralines en kleurrijke naamkaartjes, vanmorgen was Gent belegerd en had ik voor een keer een leuke reden om uit bed te komen. En nee, ik had gewoon een halve dag verlof omdat ik naar de stadsdiensten wou onder andere voor een nieuwe identiteitskaart. De beambte heeft me de uitleg: "... en dan krijgt u zo'n envelop thuis en mag u uw kaart komen halen. Zal dat dan nog lukken?" Ik kijk niet begrijpend, maar zij kijkt naar mijn buik... "Tuurlijk", zeg ik en ik haast me weg. Nee, ik ben niet zwanger, gewoon dik.

You Might Also Like

0 reacties