[wijvenweek] wat mannen niet begrijpen

Een lastige vind ik persoonlijk. Ik begrijp sommige vrouwen soms ook niet, ik begrijpe mezelf soms ook niet. Elke keer als ik dacht van dit ...

Een lastige vind ik persoonlijk. Ik begrijp sommige vrouwen soms ook niet, ik begrijpe mezelf soms ook niet. Elke keer als ik dacht van dit is het, had ik een tegenvoorbeeld in mijn hoofd.

Maar als er dan toch iets moet zijn:

Wat mannen niet begrijpen is dat er meerdere momenten in de maand zijn dat je wel eens boos kunt rondlopen. Ok, onze hormonen nemen wel eens een loopje met onszelf, maar ze volgen tenminste een relatief stabiel patroon, hun eigen hormonen slaan van de ene minuut op de andere om, dus wat is hun excuus?


Ook benieuwd wat de andere blogsters vinden, lees meer op de wijvenblogs.be

You Might Also Like

0 reacties