Idee

Ik heb een idee. Sommige werknemers krijgen allerlei diensten van hun werkgever aangeboden al dan niet voor een laag prijsje. Zou het niet m...

Ik heb een idee. Sommige werknemers krijgen allerlei diensten van hun werkgever aangeboden al dan niet voor een laag prijsje. Zou het niet motiverend werken als ze bij een lange taak met veel avondwerk een poetsvrouw krijgen? Gewoon zo efkes, tijdens de duur van de taak. Zodat na de taak er echt uitgerust kan worden. Ik bekijk de rommel om me heen, het is weekend, de taak zit er op, maar hier thuis wacht me een hoop taken. Rap een wasmachine in voor ik naar het administratief centrum vertrek. Misschien nog één voor ik naar West-Vlaanderen trek. En dan nog tijd vinden voor strijken van de vorige machines, opruimen, afwassen, dweilen, stof afdoen, boven dringend ontstoffen, venster kuisen, misschien plantjes plaatsen, oude kledij deponeren in container, boodschappen, post ophalen in Mariakerke, opruimen,...


En nee, ik heb geen dienstenchequeskuisvrouw omdat ik tot nader order alleen woon.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Uhuh. Ons huis is een stofnest, de badkamer zou dringend eens van onder tot boven gepoetst moeten worden, de tuin is een ravage. Maar ik heb er de puf niet voor. Ik werk dan wel geen lange diensten, maar met 4 kinderen in huis en een laag energieniveau helpt niet echt. En de financies laten dienstencheques momenteel niet toe. Snif.

    BeantwoordenVerwijderen