Bam!

"Je moet het begrijpen, ik heb het moeilijk..." Hij staat buiten te huilen. We hebben er net een reeks cafés op zitten met de stud...

"Je moet het begrijpen, ik heb het moeilijk..."
Hij staat buiten te huilen. We hebben er net een reeks cafés op zitten met de studentenclub en teveel alcohol. Hij is overstuur, nee ik begrijp het niet.
"Wel, ik voel wel iets voor je, maar ook voor haar en dan denk ik dat ik beter voor haar kies, ook al is dat moeilijk, allez, je weet wel. Mijn ouders zijn meer dan twintig jaar getrouwd, en de jouwe..." Ondanks de alcohol weet ik perfect wat hij wil zeggen. Ik denk dat ik nog nooit zo rap nuchter ben geweest, anders had ik hem een slag in het gezicht gegeven. Ik heb hem enkel gezegd dat hij zielig was.

Nu zijn we tien jaar ofzo verder. Het tweede huwelijk is mislukt. Zijn zus en broer staan voor een scheiding, waarmee de teller op vier komt te staan. Vier mislukte huwelijken bij de vier kinderen van mijn grootouders, het doet je wel denken. Zijn wij zo'n moeilijke mensen ofzo? Niet de beste sfeer om een huwelijk te plannen en als zus van de bruidegom en getuige ben ik natuurlijk betrokken. Alleen weet ik ook niet wat ik kan antwoorden op de vragen die zelf door mijn hoofd flitsen. Dus concentreer ik me maar op het kleedje, de bestelling is aangekomen en het kleedje is perfect, alleen krijg ik het niet dicht. Terug naar af

You Might Also Like

0 reacties