Bonte kleurwas

Mijn lief ontdekt de wasmachine. Tot voor enkele weken deed zijn mama de was, maar nu de verbouwingen afgelopen zijn, vervalt die moederlijk...

Mijn lief ontdekt de wasmachine. Tot voor enkele weken deed zijn mama de was, maar nu de verbouwingen afgelopen zijn, vervalt die moederlijke bijdrage. Op alle mogelijke manieren had ik al doorgestoken dat ik niet van plan was om die taak volledig voor mijn rekening te nemen. Iedereen kan een wasmachine vullen. Dus ging hij aan de slag, nee geen paniek, hij had de tickets gelezen en het werd een bonte kleurwas op 30°. Hij was zelfs zo ijverig om de was op te hangen. Ik maakte me geen zorgen, tot ik plots mijn wollen trui opmerkte. Tijd om in te grijpen: wol is geen bonte kleurwas, ook al zegt het ticket dat 30 wel kan.

You Might Also Like

0 reacties