Het is weer van dat

Elke keer dat de Nederlandstaligen een inzending mogen doen, volgt die ingehouden verwachting, massaal gebombardeerd op de radio's, in d...

Elke keer dat de Nederlandstaligen een inzending mogen doen, volgt die ingehouden verwachting, massaal gebombardeerd op de radio's, in de kranten, elk spoortje in de buitenlandse pers is voldoende voor een hoera-gevoel. Dus deze morgen kon stubru niet achterblijven. Mijn lief zucht, "is dat nu nog niet voorbij?" "Nee, dat is dinsdag de eerste halve finale, maar je bent toch niet thuis." "Is dat de Belgische inzending?" Ik rol met mijn ogen, op welke planeet heeft hij gezeten? "Zo slecht is dat toch niet?" Mijn mond valt open. "Na die je t'adores nonsens van de vorige keer is dit best ok". Tja, als we nu niet winnen? En dan is het nog niet dankzij dat kleed dat afvalt.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe er gespeculeerd wordt en dat de verwachtingen o zo hoog gespannen zijn. En iedere keer weer is de hele goegemeente o zo teleurgesteld is dat het niets is geworden...

    Ik ben benieuwd!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen