Kweetnieoehoe

Benjamin Van Tourhout liet ons bij Het Project al twee keer mee kijken achter de schermen van Het geslacht Borgia dat vrijdag in première ga...

Benjamin Van Tourhout liet ons bij Het Project al twee keer mee kijken achter de schermen van Het geslacht Borgia dat vrijdag in première gaat. Ik mocht gisteren een kijkje gaan nemen op de “doorloop”, zeg maar de repetitie van het stuk waarbij het bijna voor echt is. Voorwaarde was wel dat ik geen recensie zou schrijven. Gelukkig maar, want het zou me niet lukken. Ik heb die ambitie niet, ik zie wel regelmatig toneel en schrijf hier dan mijn mening, maar is dat een recensie? Retorische vraag, in het geval van het geslacht Borgia was ik nochtans voorbereid: boekje en balpen in de aanslag, vastberaden van mijn ogen de kost te geven. Maar op het papier staan met moeite vier woorden, na de pauze heb ik het zelfs niet meer geprobeerd.

Lees meer

You Might Also Like

0 reacties