Met de trap naar het werk

Het is de ludieke actie die vorige week aangekondigd werd op ons departement in het kader van Ik Kyoto . Klinkt leuk, jawel, maar wij zitten...

Het is de ludieke actie die vorige week aangekondigd werd op ons departement in het kader van Ik Kyoto. Klinkt leuk, jawel, maar wij zitten op het zestiende. Vanmorgen wachtte fruitsap en een koffiekoek ons ergens halverwege op, maar toen ik later vaststelde dat mijn eerste vergadering op het gelijkvloers was, sloop de twijfel binnen. Maar ik ben een vrouw van mijn woord en dus heb ik al twee keer 16 verdiepingen achter de kiezen. Blijft de vraag: ga ik straks eten in de kantine (-1) of peuzel ik mijn boterhammen in de koffiehoek op ons verdiep op? Na de namiddagvergadering trek ik alvast naar huis. Gelukkig staken de treinen morgen... Zouden de rokers nu ook minder roken?

You Might Also Like

1 reacties