Zeven

Zeven keer ben ik te voet naar het zestiende gegaan deze week. Maandag: twee keer naar boven en beneden Dinsdag: treinstaking Woensdag: twee...

Zeven keer ben ik te voet naar het zestiende gegaan deze week.

Maandag: twee keer naar boven en beneden
Dinsdag: treinstaking
Woensdag: twee keer naar boven en drie keer naar beneden, ik heb één keer de lift naar boven genomen met een collega
Donderdag: een keer (ik heb mijn boterhammetjes boven op gegeten) naar boven en beneden
Vrijdag: twee keer naar boven en beneden

Maandag geraakte ik zonder stoppen tot op het derde, vandaag was dat het zevende. Ik ben dus wel een beetje trots op mezelf. Ondertussen speculeert het van de geruchten wie het meest de trap heeft genomen (blijkbaar telt enkel van beneden naar boven) maar wat ik pas vandaag weet is dat je moest badgen. Ik heb het aankondigingsmailtje nog eens nagelezen en daar niks over terug gevonden, meestal was ik wel alleen dus zal ik zelf wel de deur boven geopend hebben en anders is het stom.

You Might Also Like

0 reacties