give me a c, give me a d

Als mijn lief er niet is koop ik cd's, het is een vaststelling. Het was eerder impulsief dat ik de winkel binnenstapte, ik stapte buiten...

Als mijn lief er niet is koop ik cd's, het is een vaststelling. Het was eerder impulsief dat ik de winkel binnenstapte, ik stapte buiten met For Emma, forever ago van Bon Iver, Port sunshine van Motek, de nieuwe van Mark Lanegan en Isobel Campbell en Erykah Badu, als voorbereiding van Gent jazz, zo zie je maar schrijven voor Het Project is niet goed voor de portemonnee. Voeg daar nog de cd bij die ik overgehouden heb aan de cultuurquiz met Pharailde, Michel en Eve, en die wonderwel lijkt mee te vallen en het was een goed weekend voor cd's. Zo zie je maar bij de laatse eindigen heeft ook zijn voordelen, wat hadden we nu gedaan met tien pispotten of drie kilo pladijs? Originele prijzen voor de top tien, dat wel.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik las: en Eve die wonderwel blijkt mee te vallen (ik was al bijna in mjn bed gekropen met een depressie):-)
    Ik denk dat ik de nieuwe van Isabelle A ga kopen en bespreken voor ons Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk val jij mee. Alleen ben je nogal fanatiek in quizzen, dat had ik niet direct verwacht.

    Juij, Isabelle A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raar, want ik doe ieder jaar mee aan de baliequiz en dan blijf ik kalm, wat er ook gebeurt..maar aargh, dit was toch een bizarre quiz! Nerveus werd ik er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nieuwe van Lanegan en Campbell hé, ik wil die dus ook. Maar die is nog niet eens uit, hier in de USA. Grmbl.

    BeantwoordenVerwijderen