de kracht van het beeld

Ik ben geen expert in foto's maken, ik ben al lang blij als het er een beetje op staat. Ik vind het wel leuk om zien hoeveel mensen de w...

Ik ben geen expert in foto's maken, ik ben al lang blij als het er een beetje op staat. Ik vind het wel leuk om zien hoeveel mensen de wereld onveilig maken met allerlei digitale toestellen, van klein, tot groot, tot fenomenaal. Ik vind het ook leuk om te zien hoe we bij Gentblogt zo veel fotografen kunnen aantrekken tijdens de feesten. Soms is het goed dat hun beelden bij een tekst komen en wordt het artikel toch nog aantrekkelijk om lezen, soms is het overbodig. De kracht van het beeld zeg maar, maar al even goed kan ik me ergeren. Fotograferen is niet enkel een kwestie van belichting en techniek maar al even zeer van selectie. Een paar goede foto's van een concert of voorstelling geven zoveel meer mee dan tientallen foto's met dezelfde mensen in telkens weer een andere positie. Overdaad moordt, echt waar.

You Might Also Like

0 reacties