Genoeg!

Ik voelde het al een tijdje borrelen onder de oppervlakte, maar dacht het te slim af te zijn met een paar pijnstillers. Niks van. Mijn licha...

Ik voelde het al een tijdje borrelen onder de oppervlakte, maar dacht het te slim af te zijn met een paar pijnstillers. Niks van. Mijn lichaam nam wraak, het zweet brak me uit, hoofdpijn, buikpijn,... er zat niks anders op dan Bruno de boel voor zijn rekening te laten nemen, wat hij uiteraard fantastisch doet. Ik deed mijn pyama aan, nestelde me in de zetel voor Chocolat en viel ergens halverwege in slaap om voor het einde weer wakker te zijn en te kunnen genieten van het feest van Armande. Ik sliep het klokje rond en had dat blijkbaar nodig. Ik bleef de hele ochtend treuzelen in pyama voor ik uiteindelijk op zoek ging naar Lollipop shoes en andere meer praktische boodschappen. En nu is het alweer tijd voor mijn pyama, ik probeer die wijvenfilm van deze week en ga vroeg slapen, soms is het verstandiger om naar je lijf te luisteren. Het lijkt me geen goed idee om straks oververmoeid mijn verlof in te zetten. Dus doe mij maar een kalm weekendje

You Might Also Like

0 reacties