Zo wijs

Echt waar, er zijn geen woorden voor. Ik heb het zaterdagavond wel tien keer gezegd, maar ik kon het even goed vijfhonderd keer zeggen. Op d...

Echt waar, er zijn geen woorden voor. Ik heb het zaterdagavond wel tien keer gezegd, maar ik kon het even goed vijfhonderd keer zeggen. Op de rommelmarkt in de Bevrijdingslaan werden cinemastoeltjes te koop aangeboden. Ik werd op slag verliefd, dat is nu zo eens iets waar ik niet over hoef na te denken. Ik had het vroeger nog wel al in magazines gezien, altijd gedacht: veel te duur voor ons budget, maar deze stoeltjes uit de cinema Capitole van Aalter waren heel betaalbaar. Ideaal voor onze living, leek me. Zowat de enige kamer waar ik nog niet uit de kleuren ben. In mijn enthousiasme wou ik er direct vijf, maar ik liet me overhalen door mijn lief om eerst te meten. Op maandag kon ik dan bellen voor vier stoeltjes. Ja, hij had dus gelijk, vijf ging iets te veel van het goede zijn. Zaterdag mochten we ze afhalen, onze tweede gemeenschappelijke aankoop. En het moet gezegd: ze zitten fantastisch. Zaterdag was een dag van weg-en-weer rijden, 's avonds was rustig thuis: lekker eten en dan lord of the ring in de dvd en met een glas wijn uit onze eigen cinemastoeltjes. Meer moest dat niet zijn, eigenlijk.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik ga eerst schilderen, voorlopig moet je het doen met de link naar de werken in de cinema.

    BeantwoordenVerwijderen